MENTORÁLÁS 4.

Azoknak a növendékeknek, akiknek nincsen otthon hangszerük (sem zongora, pianínó vagy szintetizátor) így nincs lehetőségük az otthoni gyakorlásra, a program által nyújtott foglalkozások jelentős előrelépést tettek lehetővé. Nemcsak a tanórákon, hanem azokon kívül is, hetente több alkalommal találkozhattak zongorával, átismételhették, begyakorolhatták a tanult dolgokat, szakszerű irányítás mellett. Közben megfigyelhették azt is, hogy velük egykorú társaik hogyan birkóznak meg ugyanazon nehézségekkel, elleshették a bevált módszereket vagy éppen rávezethették őket a megoldásra. ezáltal a hangszerükhöz és a tanszakon tanuló társaikhoz is közelebb kerülhettek, a közös élmény is segítette a tanultak elmélyítését. A közös órákon azok a növendékek is részt vettek, akiknek van gyakorlási lehetőségük otthon. Mindenki bemutathatta, amit az elmúlt időszakban legjobban megszeretett, illetve meg tudott tanulni, kipróbálhatta a színpadi szereplést, meghallgatta a többiek játékát, végül elmondhatta véleményét saját és a mások produkcióiról. A gyerekek mindig nagyon kíváncsiak arra, hol tartanak a többiek, azért általában sikeresek a tanszak hangversenyek, közös órák. A nagyobbakat hallva motivációt kapnak, hogy merre vezet tovább az út és miért érdemes továbbra is szorgalmasan dolgozni, a kisebbek játékában pedig ismerősként üdvözölhetik a kezdő lépéseket, amiken ők már túljutottak.

SZUHOGY-MENTORÁLÁS-Kósa Noémi1 SZUHOGY-MENTORÁLÁS-Kósa Noémi2 SZUHOGY-MENTORÁLÁS-Kósa Noémi3 SZUHOGY-MENTORÁLÁS-Kósa Noémi4 SZUHOGY-MENTORÁLÁS-Kósa Noémi5 SZUHOGY-MENTORÁLÁS-Kósa Noémi6