MENTORÁLÁS 1.
A mentorálás során alkalmam nyílt növendékeim közül a kiemelkedően tehetséges növendékekkel külön-külön és csoportosan is foglalkozni. A még több közösen eltöltött idő során egyénre szabott programot tudtam kidolgozni számukra. Az órákon, foglalkozásokon lehetőségem nyílt bevezetni a gyermekeket még részletesebben a zene világába, próbálva ezzel még jobban megszerettetni velük a muzsikálást. Többek között zenéltünk külön-külön, együtt kis kamaracsoportban és egymás előtt is „házi” verseny keretén belül. Itt közösen megszavaztuk a legsikeresebb produkciót. Beszélgettünk a gyakorlás szerepéről, fontosságáról, hogyan kell azt felépíteni, akár az órára felkészülni, de szót ejtettünk versenyre való felkészülésről is. Úgy gondolom, hogy azon növendékeim számára akik nem vettek részt most ebben a mentorálásban is hasznos volt ez az időszak bízva abban, hogy sikerült pozitív példaképet/képeket fölállítanom előttük is .