DIFFERENCIÁLÓ PEDAGÓGIAI MÓDSZEREK 1.

Kihasználva az iskola adottságait, a nagy tereket, a gyermekekkel megismertettük az őszi természet szépségeit. Játékos formában megismerkedtek a madarak hangjaival. Az őszi népszokások közül a szüret és a szürethez kapcsolódó szokásokat tanulhatták meg.  A tanulók közös körtáncokat-lánctáncokat táncoltak, ahol körbevehették, s így be is vonták csupán érdeklődő társaikat a táncos tevékenységbe.

Pl.: Csőszös fogó játék: a játék alkalmával, új dalokat tanultak és kihasználták az udvar adta lehetőségeket. Itt is megmutatkozott a közös játék, az együtt játszás öröme.

A szabadtéri, egészséges mozgásokkal, táncokkal, gyermekjátékok által, egy olyan különleges élményben volt részük a gyerekeknek, ami felgyorsult, információ dús mesterséges ingerekkel teli világban, már sajnos egyre jobban eltűnőben van és eltér a manapság megszokottól.

SZUHOGY-DIFFERENCIÁLÓ PED MÓDSZEREK 1-11 SZUHOGY-DIFFERENCIÁLÓ PED MÓDSZEREK 1-12