DIFFERENCIÁLÓ PEDAGÓGIAI MÓDSZEREK 3.

Az előadás a hátrányos helyzetű gyermekek nevelésének-oktatásának problémáit vetette fel. Szemelvények hangzottak el a térségünkben is jól ismert családi háttér, otthoni környezet leírásaiból. Szituációs gyakorlatokon keresztül még inkább felismerhettük a verbális és nonverbális kommunikáció jelentőségét. A mindennapi munkánk során is hasznosítható példákat hallhattunk az erőszakmentes kommunikációra. Betekintést nyertünk a konfliktusokat több oldalról is megvilágítani képes drámapedagógia módszerébe.

SZUHOGY-DIFFERENCIÁLÓ PED 3-1 SZUHOGY-DIFFERENCIÁLÓ PED 3-2 SZUHOGY-DIFFERENCIÁLÓ PED 3-3 SZUHOGY-DIFFERENCIÁLÓ PED 3-4 SZUHOGY-DIFFERENCIÁLÓ PED 3-5 SZUHOGY-DIFFERENCIÁLÓ PED 3-6 SZUHOGY-DIFFERENCIÁLÓ PED 3-7 SZUHOGY-DIFFERENCIÁLÓ PED 3-8