PÁLYAORIENTÁCIÓ 2.

A pályaorientációs foglalkozások célja a megismert kompetenciák révén történő orientáció, a mindennapi helyzetekben tanúsítható viselkedési módok, magatartásminták meghatározása, az egyéni célok megismerése, kijelölése, a státuszgyakorlatok révén az alá-fölé- és a mellérendeltségi helyzetek kipróbálása és kezelése, a valós kapcsolati hálók kialakítása és karbantartása, a morális kérdések helyes kezelése volt. A pályaválasztás alappillérei az önismeret, az alapos tájékozódás a szakmák és középiskolák felől, valamint a személyes tapasztalás az adott szakma irányába. A választás előtt álló korosztály döntését nagyban befolyásolja a szülő, nevelő vélemény. A közös döntéshez elengedhetetlen a megfelelő tájékoztatás, amely ezen előadáson egyértelműen megtörtént. Dolmány Mária egyértelműen rávilágított arra, hogy mennyire fontos olyan szakmát választani, amely ezen hátrányos helyzetű településeken kitörési pont lehet ezen generáció számára. Abban egyértelműen szükség van a segítségre, hogy minél élhetőbb generáció éljen ezeken a halmozottan hátrányos településeken.

SZUHOGY-PÁLYAORIENTÁCIÓ 2-1 SZUHOGY-PÁLYAORIENTÁCIÓ 2-2 SZUHOGY-PÁLYAORIENTÁCIÓ 2-3 SZUHOGY-PÁLYAORIENTÁCIÓ 2-4 SZUHOGY-PÁLYAORIENTÁCIÓ 2-5 SZUHOGY-PÁLYAORIENTÁCIÓ 2-6 SZUHOGY-PÁLYAORIENTÁCIÓ 2-7 SZUHOGY-PÁLYAORIENTÁCIÓ 2-8